Share

postheadericon HIIT fit for women- instruktor Milica

P R O G R A M  HIIT fit for women (termini utorkom, četvrtkom od 21.00 i nedeljom od 20.00) predstavlja kombinaciju periodično smenjujućih koraka visokog (high ili hi) i niskog (low) intenziteta.

1.SNIMAK SA TRENINGA POGLEDAJTE KLIKOM OVDE

2.SNIMAK SA TRENINGA POGLEDAJTE KLIKOM OVDE

3.SNIMAK SA TRENINGA POGLEDAJTE KLIKOM OVDE

Hi koraci su sve vrste pokreta u kojima su u jednom trenutku obe noge u vazduhu, npr. trčanje u mestu, trčanja po prostoru, sunožni skokovi, makazice, raznožno-sunožni skokovi, itd... Hi koraci su povezani koreografski, sa tim da koreografije nisu komplikovane već sadrže nekoliko elemenata koje nije teško savladati. U koreografiji su namenski pokreti koji angažuju one grupe mišića koje je instruktorka predvidela da se više vežbaju na času.
Low koraci su sve vrste pokreta u kojima je uvek jedna noga u kontaktu sa tlom, npr. kružni korak, osnovni(basic) korak, V korak, A korak, plije, dodir-korak, odnoženja, itd... Trajanje je oko 30 min., nakon čega slede vežbe jačanja celokupne muskulature (total body toning) ili samo nekim mišićnih grupa (local body toning).

Čas se obavezno završava statičkim istezanjem i opuštanjem celog tela sa posebnim akcentom na mišiće koji su prethodno angažovani na treningu.

Za one koji žele trening visokog intenziteta High low Mix aerobik je pravi izbor.

 

(Autor teksta Milica Blanuša)

OVDE MOŽETE PREUZETI ON LINE PRISTUPNICU ODŠTAMPATI I DONETI U STUDIO. Pristupnicu inače popunjavate prilikom učlanjenja

TERMINI

Utorak

od  21.00 do 22.00 h

Četvrtak

od  21.00 do 22.00 h

Nedelja

od  20.00 do 21.00 h

 

 

Filtriranje naslova     Prikaži # 
# Naslov članka Pogodaka
Posete sajtu
91481
DanasDanas34
JučeJuče40
NedeljnoNedeljno296
MesečnoMesečno1209
UkupnoUkupno91481
prijatelji
    
Translate
|